den 1 mars 2010

Godkväll
Vilken dag, har jobbat på min nya avd idag 7-17 och dagen har bara rusat förbi. Dagen har gått så otroligt fort och jag är hur trött som hellst.. somnade en stund på soffan efter middagen men vaknade när älsk skulle åka och ha innebandy. Hoppas att de går bra för honom att komma dit och tillbaka hem, tycker in om när han ska åka själv i detta väder..  bara att hoppas att de går bra för honom..

Ska nog snart gåoch lägga mig tror jag, tänkte lägga mig i sängen och läsa lite grann så kanske jag är vaken när han kommer hem. 

Vet inte mer vad jag ska skriva, de har inte hänt något speciellt idag..
Har typ bara jobbat.

Har kanske mer att berätta imorgon

Ne nu ska jag kika på tv en stund till sen ska jag nanna kudden tror jag..


pussPuss på er ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0