Äntligen

Ja ni nu är jag äntligen av med den. Fan vad skönt det var att bli av med den. Men fan var rädd jag var, tur att mamma var med och höll handen.. =) Det känns så mycket skönare nu när den är borta.. ute ur min kropp, jag känner mig fri på något sätt. Nu kan jag bestämma hur jag vill..
Nu får vi bara se till så att jag inte blir med barn.. =P men de skulle ju inte göra något.. haha ne inte än, är för ung än tycker jag. Men om några år så =)

Nu är det bara att hoppas på att jag går ner fort i vikt så att jag kan börja må bra igen.. Hoppas bara att de går fortare nu när jag inte har något medel i mig. Nu börjar mitt nya liv. Nu jävlar.. Träna Träna Träna är det som gäller från och med nu. Nu ska jag bli smal och fin =) Och de bästa av allt, jag ska må bra!!


Nu är jag på g =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0