9 juni 2010

Ja första jobb dagen efter lite lång ledigt slutade ju lååångt ifrån bra... De började med att ryggen pajade. Kunde/kan knappt gå, gör ont som ja.. fan sen när jag väl hade bytt om och skulle försöka cykla hem, ja då är de ju så klart punktering på cykeljävlen.. FAN.. Tänkte ja men då får jag väl gå hem med cykeln. Så började och provade att gå.. men nej, ryggen sa starkt ifrån.. Så de var bara att ringa efter min Älskling som kom som en räddare i nöden.. så vi fick iaf in  cykeln i bilen så åkte vi hem till päronen med den, fick låna en cykel av dom men de var ju inte lätt att cykla hem. de gör ont, som tur var så är de ju inte så långt hem från päronen..

sen skulle jag ju komma in i lägenheten oxå.. de var ju ett kapitel för sig. vi bor ju på tredje våningen utan hiss.. De är INTE kul att gå i trappor när man har ont i ryggen.. de tog väl sisådär nästan fem- tio minuter att komma upp.. =S

Natten var ju inte heller den bästa, vaknat flera gånger av att de gör så ont, smörjde då innan jag la mig med Voltaren gel. men fick gå upp vid två tiden ungefär för att ta en tablett.. sen vakna ja vid fyra.. och sen när Sötnosen gick upp till jobbet.. somnade som tur var om efter de..

Men de är inte kul alls..

Det gör så jälva ONNNNNNNT



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0