8 juni 2010

Då var den långa ledigheten slut =( tänk så fort en vecka kan gå.. Det var iaf så himla skönt att komma ivåg frn stan. Vi åkte ju till Östersund i torsdags, oj vilken tid de tog att åka dit. Vi åkte hemifrån vid ungefär tre tiden och var inte framme förens vid tio tiden. då hade vi oxå kört grusväg i typ 5 mil. Jälva GPS.. På fredagen tog ju Alex studenten så då firade vi honom och tittade på när alla åkte flak osv.. Tänk om man fick åka flak igen.. de skulle jag inte tacka nej till. Bästa på hela dan ju ..  iaf på min student.

BLev några vändor in till Östersund under fredagen.. Och så körde jag fel och allt.. men de löste sig.. Inte lätt att köra i en stan man aldrig varit i förut. Jo jag har varit i Östersund en gång innan men då var jag typ 3-4 år..  så de minns man ju inte..


Vi åkte hem på lördagen, för i söndags var de vår förlovningsdag. Tänk att vi varit förlovade i två år. Två år sen jag tog studenten. Shit vad tiden går fort..

I söndag så åt vi en mysig frukost. Sen köpte jag lite färska jordgubbar så gick vi till de stället där vi förlovade oss. Satt där och åt jordgubbar och bara myste.. Gick sen runt lite och tittade och sen  gick vi hem. Andreas gjorde middag åt mig och de var så skönt att slippa laga mat. Så mysigt att bli serverad. Det blev klyftpotatis och fläskkarré. Så himla gott. Sen myste vi vidare och tog lite efterrätt och bara var.. Verkligen en lyckad och mysig dag ♥



Sådär nu har ni fått lite uppdatering..
Blir kanske ett inlägg till innan de är dags för jobb men jag lovar inget..

Puss på er

Andreas Älskling, jag älskar dig av hela mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0