3 juni 2010

Hej! =)
Igår var Bästa Emelie här och tittade fotboll, sen gjorde vi lite ärenden på dagen. Alltid lika trevligt att umgås med dig gumman=)

Idag, har jag solat på förmiddagen, vågade dock inte sitta allt för länge i solen ifall jag skulle bränna mig. Sen har jag badat och börjat packa lite smått. Så snart kommer A hem och då ska vi äta mat och sen bär de av till Östersund.. =) Ser fram emot de, ska bli skönt at komma iväg en sväng från stan.  Vi kommer hem på lördag eller söndag, På söndag har jag och Andreas två år i förlovning =) <3 Så hoppas på en massa mys då=) får se om vi kanske tar en hotellnatt mellan lördag och söndag.. vore så mysigt.


Nu måste jag kila

Ha de så bra..

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig <3

2010-06-10 @ 23:44:58
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0