24Juni2010

Om en månad fyller min underbara älskling ♥
Vad ska man hitta på att ge till honom då?
Får nog bli en vända på stan med Emelie sen för att hitta något..
Men är ju ett tag kvar så har ju lite tid att tänka ut något :)

Idag har jag jobbat, en kort tur men gud vad vi han med mycket, slutade 11.45 men vi hann med en dusch och städ av tre st lägenheter, och då var vi klara ungefär vid halv elva. inte illa ;) Och vi jobbade i lungt takt.
Sen åkte jag och satt mig och sola en sund, så skönt att bara vara för sig själv, bara tänka på sig själv och rensa hjärnan lite grann. Sen åt jag lunch med Emelie =) Tack gumman, jag behövde träffa dig, nu känns de lite bättre.  Du är Guld värd Vännen min

Nu ska jag bara ta det lungt, tänkte ta ett bad snart och sen bara kika på tv eller kanske läsa lite. Funderar på att kanske sätta mig på balkongen och läsa.. men får se
Sen ska jag måla naglarna och invänta min Älskling. Och sätta mobilen på laddning, för den dör snart.. Stackarn.. =P

Har inte så mycket mer att berätta..

Puss på er


Andreas, jag älskar dig av hela mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig <3

2010-07-02 @ 14:05:45
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0