23 juni 2010

Goddag=)
Vilken underbar dag med helt underbart väder =)
JAG ÄLSKAR SOMMAREN!! 

Har solat lite på förmiddagen men orkade inte sitta för länge, så himla varmt men tack vare barnolja så fick jag lite färg =) tack tack tack
men vill ha mer färg, känner mig blek som ett lakan =(
Bara att hoppas att de är fint väder när man har semester sen. Så man kan njuta, för nu är de ju fint väder när man jobbar och moln när man är ledig. Inge kul alls.


Ska snart gå ner för Bästa vän Emelie kommer och hämtar mig, vi ska ner till stan och kika lite.. Även ut en sväng till Rondellen för de har total utförsäljning på skor =D
och jag behöver ett bar bra sommar skor..

Nej nu ska jag göra de sista sen gå ner..

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0