22juni2010

Snart lön igen mina kära vänner, det gilla vi =)

Har jobbat hela helgen så var varit helt slut, sen har annat  kommit imellan därför dålig uppdatering..
Idag är jag iaf äntligen ledig, det har varit en fruktansvärd helg, rent ut sagt. Vill inte ha en sådan helg igen, jag hoppas verkligen att de kommer bli bättre när semestrana börjar och att man få bättre vikarier än vad jag har haft i helgen, de är inte kul alls!

Meeen nu är jag ledig och då ska jag INTE prata om jobb.
Igår när jag kom hem så skulle jag ta de lungt, de slutade med att jag bakade två plåtar med bullar.. =) Så nu finns det bullar =) i massor
Tänkte de är lika bra när jag ändå är igång, för om man säger imorgon ska jag baka då blir de aldrig av, bättre att göra de när man känner för det. Om man har alla ingridienser hemma vill säga, vilket jag hade igår. Så de var bra att börja baka. Och bullarna blev super goda.

Idag tog jag sovmorgon, vaknade först då när A klocka ringde när han skulle gå upp. Ögonen sved så dant gjorde så himla ont att öppna dom.Så kröp ner under täcket igen och vaknade inte förens vid 10.30 SKÖNT! De behövde jag verkligen. Är dock lite små seg idag men kanske inte så konstigt efter helgen jobb.
Vill sola men nej de går inte för sig, för solen envisas med att inte visa sig när jag väl vill. en massa moln som förstör, vill inte sitta och vänta på att solen ska komma fram från molnen  då går jag hellre ut när de är stekande sol. de är det inte nu. dumma moln =( Jag kommer aldrig att få nån färg iår =( de blir väl solarium =P eller kanske en utlandsresa i höst =) det skulle inte vara helt fel.

Ska nog snart ta en vända med damsugaren och sen måla naglarna =)
Sen bara ta de lungt =)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0