11 juni 2010/ vilken natt =/

vart ska jag börja någonstans??

Ryggen börjar iaf bli bättre. Skönt de, så ska jobba på måndag.



När vi åkte från mamma och pappa så skulle Andreas visa mig ett ställe som jag ska till på måndag med bilen. Påvägen i bilen börjar jag må så himla illa. Ville nästan spy. Tänkte detta går väl över så jag höll ut. När jag äntligen kommer hem har de nej inte gått över. Tog de lungt och sökte lite på internett om vad de kunde bero på. höll på ungefär en timme innan illamåendet gick över till nästan inget alls.  Vi var  uppe ett tag till och så småningom kom halsbrännan smygande, tänkte de går över men tog ändå en tablett ifall de inte skulle gå över, observera jag tog tabletten 22.55!!!!  De brukar gå över rätt så snabbt brukar som max ta ca 30 min. Och när jag har halsbränna så kan jag inte ligga på sidan eller på mage så MÅSTE ligga på RYGG och jag kan ABSOLUT inte sova när jag ligger på RYGG!!!! Aja låg där iaf på rygg och väntade på att de skulle gå över.. klockan gick och gick och gick, tittade på klockan och den var då 00.20 NEEEJ halsbrännan har inte gett med sig. Försöker att somna på rygg då eftersom klockan är mycket och jag vill inte störa Andreas som ligger och sover.. somnar till lite smått men vaknar till snart igen..  Sista gången jag tittar på klockan då är den 01.20 Lyckas dåå somna på halv på mage =)

klockan 06.10 ?
DÅ ringer Såklart Andreas klocka, dags för hoonom att gå upp.
Och ja, jag kan såklart inte somna om så här sitter/ligger jag nu i soffan...

Mindre än 4 timmars sömn?!?!?!?!? Vad är detta?????


JAG VILL SOOOOOOOOOVA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du är väl gravid helen?

2010-06-19 @ 14:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0