Sömn ja tack . .

Vore ju kul med lite kommentarer?
Men de är väl ingen som läser . . :/
Tråkigt.

Fan de ja skrev nyss försvann :S konstigt, skrev iaf att imorgon är det sista dagen för Sötnosen att jobba sen är det semester för hela slanten. :D SKa bli underbart att äntligen ha semester med den bästa :D

Har städat och plockat under kvällens gång eftersom vi får besök imorgon, ska damsuga och så de sista imorgon, tyvärr så orkar ju inte ryggen med så mycket i taget, fast den blev bättre när jag tränade tidigare idag. Så ska träna imorgon med iinnan jag börjar städa det sista. Hoppas att jag vaknar någolunda tidigt, nackdelen är ju att jag inte är ett dugg trött just nu :( så hu ska jag kunna somna . .

Aja de visar sig, tänkte iaf kika runt lite mer på fb och bloggar och sen gå till sängen.
Hoppas att jag somnar någelunda fort iaf.

Vi ses och hörs

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0