29 juli 2010

Godmorgon!
Igår blev det inget skrivande, var i väg med S och M sam min älskling. Vi åkte till Öland och gick runt och tittade lite där, gick förbi där jag bodde för några år sen då när min pappa jobbade på Öland, det såg ut som vanligt :) lika fint. Vet dock inte om samma personer bor kvar, men tror det. Vågade inte gå fram och hälsa. =P Hittade inget i shoppingväg i Borgholm. Vi tog bara en glass och gick runt och tittade. Sen åkte vi mot Färjestaden och åt mat på en jättegod resturang, jätte god mat dock fick man vänta i en evighet innan man fick maten.. så ett minus på det .

Efter att vi ÄNTLIGEN fått vår mat efter typ en timme, åkte vi vidare till Kalmar. Gick runt på stan där och hittade lite. Köpte en tunika och ett par skor.  Såå snygga, hade nog ångrat mig regält om ja inte hade köpt dom, som tur var så var dom på rea så dom kostade mig bara 250 kr. Tunikan var oxå på rea så det blev en billig tripp, :P

Idag regnar de :( så det blir väl en lugn dag,  kanske lite shopping men inget bestämt än. Det visar sig vad vi hittar på. 

Ne nu ska jag kika runt lite ..


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0