26 juli 2010

Hallo:)
Idag har jag varit in till Växjö med David och Jeanette, åkte runt och tittade lite och handladen en massa mat :P så nu finns de, handlade även på systemet så vi har tills ikväll, för ikväll äre fest :) Sen köpte jag även mat som vi ska ha och grilla med några vänner ikväll.

Just nu gör jag inte så mycket, väntar på att kanske ta en tripp på marknaden, men ska nog ta lite och äta innan, börjar bli lite hungirg.. ta lite mellanmål :)

Igår var vi till Halmstad, åt gott och gick runt och tittade lite, vi sökte även upp och åkte och tittade på Per Gessles hus. Inte för att vi såg så mycket men har iaf varit utanför. man såg bara taket :( lite tråkigt men ändå så förstår man ju. trodde dock att de skulle ligga bättre än vad de låg men nej, så blev lite besviken. Trodde mig värsta herrgården. men nej :/

Nu ska jag kila vidare..

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0