24 juli 2010

IDAG FYLLER MIN ÄLSKLING ÅR ♥
Grattis till världens bästa älskling =)

Nu är vi i Tingsryd, SMÅLAND !! om ni inte visste vart Tingsryd låg :P

Tog inte så himla lång tid att åka ner, körde till Mjölby där vi byttes av . .

Är rätt så trött, har sjukt ont i ryggen eftersom jag har setat så länge, och nu sitter jag igen. aja hoppas att de blir bra snart, får väl ta en promenad imogon/ senare så kanske de släpper.  iaf lite..

ja vet inte vad jag ska berätta mer, har inte direkt hänt så mycket.
Ska väl snart ge Min Älskling sin present, hoppas han blir glad över det . .
Han fick frukost på sängen imorse, de var iaf uppskattat :)

Pusss på rumpan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0