23 juli 2010

Lyckades somna inatt iaf, somnade väl runt ett snåret tror jag, eller om de till och med var ännu senare. Vaknade dock när söt gick upp imorse och skulle till jobbet, kunde såklart inte somna om eftersom de var för ljust i sovrummet. Gick och la mig och tittade lite på tv och somnade :P vaknade vid kl 9.30 ungefär, sen satte jag igång med att städa de sista, Tog ett tag att damsuga eftersom de gör så himla ont. Men till sist gick det. Har börjat små packa lite med, tänkte ta resten senare.

Nu väntar jag på att potatisen ska koka upp, det blir alltså potatis och FISKBULLAR :D till lunch. Som jag längtat efter de, var ett bra tag sen som jag åt det.

Har badat och så så de är med klart, sen ska jag bara slänga på lite smink. (mascara)
Sen är det hög tid att invänta gästerna :D
Tror de lär  komma vid två tre snåret:)
Och sen kommer sötisen hem vid halv fem ungefär :)


Nu ska jag titta till potatisen

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0