22 juli 2010

Äntligen har jag semester, som de är efterlängtat :)
Tog lite sovmorgon, vaknade väl runt halv tio tror jag, skönt. Men hade varit mysigare att vakna upp bredvid sin älskling, han stackarn får jobba, men bara en dag kvar efter denna. Sen är de semester för hans del med. Imorgon kommer hans mamma med familj till oss :) SKa bli mysigt, saknar er :( Sen på lördag tror jag de blir då bär det av ner till småland :) Då börjar semestern på riktigt . . .
På lördag fyller ju min älskling år, jag har en jättebra present :) måste bara fixa de sista. Och fundera lite på hur jag ska skriva, mer än så säger jag inte.

Idag eller ja snart ska jag väl ta och börja städa lite grann, sen får jag se om jag börjar packa eller om jag gör det imorgon. Men vore skönt att göra de idag så man känner sig lite färdig :P så man slipper stressa i sista minuten. Dock tror jag inte att vår väska kommer räcka till, men de återstår att se.

Hör och ser att de regnar ute, skönt för en gångs skull, de behövs. men nästa vecka får gärna de fina vädret komma tillbaka, ner till småland. :)

Har inte så mycket mer att berätta just nu men återkommer säkert senare under dagen..

Ha de så bra

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0