18 juli 2010

Dålig uppdatering, jag vet =/ men de är sommar och de har varit så himla underbart väder så jag har mest njutit av de och sen jobbat, sista veckan nu, sen äntligen semester :D dock pajade min rygg igår så har ej kunnat jobba idag och kan heller inte jobba imorgon. men hoppas på att jag ska kunna jobba på torsdag. Då de är sista dagen innan semester och jag måste lämna en massa grejer innan jag går på semester :P

Så ja imorgon måste jag ringa till Kiropraktorn och hopppas på att han kan ta emot mig så fort som möjligt.

Idag tog  vi en promenad, de var mycket skönt för ryggen. men så fort jag sitter för länge eller så så får jag ont. Kan inte böja mig ner eller så :/ Så nu blir de en promenad varje dag! För att förbättra ryggen. hoppas de hjälper, sen har jag ju crostrainern men den har jag ju tyvärr inte med mig på semestern så då får de duga med en timmes promenad varje dag ist :P iaf nästan varje dag.. Börjar bli trött på att ryggen ska krångla titt som tett . . . men jag vet att jag har fel yrke för min rygg =/ lite tråkigt . . . Men ja vi får se var som händer i framtiden, tror inte att jag kommer arbeta med detta som jag arbetar med idag hela mitt liv, de har jag lite svårt att tro . . . 

Aja, snart blir de film och mys med Älsklingen . .
Vi ska mysa till filmen the stranger inside . . .
Hoppas att den är bra, den verkar bra iaf . .
Någon som har sett den?

Ne nu ska jag kila  . . . .

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0