Söndag den 24 januari 2010

Jaha då var det söndag idag igen då, ursh att helgen när man är ledig ska gå så otroligt fort. men när man jobbar helg då minnsan då går det hur sakta som helst.. konstigt.

jaja i fredags var jag på stan med bästa emelie, <3 Alltid lika trevligt att träffa dig gumman. kom hem med en hel del grejer, tre st nya koftor/cardigans, två st linnen, en ny plånbok, en väska, och lite mer smått. och de bästa av allt var att alla cardigans var på rea, en som hade kostat 200 kr betalade vi bara 50 spänn för. (Vi köpte likadan) Synd bara att den fanns i en färg för annars hade jag lätt köpt fler. skit skön är den. Sen gick vi in på monki jag har ju aldrig köpt kläder där så vet inte vad de har för kläder eller så. men där hittade jag två st cardigans som det var 75 % rea på. så en av dom hade kostat  400 den betalade jag 100 kr för. Och den andra hade kostat 300 den betalade jag 79 för tror jag att det var. Tänk igentligen hur mycket pengar man lägger ut på kläder och sen när de rear ner de så blir det hur billigt som helst. klädaffärerna måste ju tjäna hur mycket pengar som helst. Sen gick vi och åt lite mat, satt och pratade och sedan skildes vi åt. jag gick hem och inväntade min älskling.. =)

Ilördags var jag oxå på stan med Älsk, han köpte ett par t-shirt och så köpte vi ett spel på games som han nördat sen vi kom hem typ. han köpte nhl 09. jag köpte även det till pappa eftersom det bara kostade 98 kr och han ville ha det så då köpte jag det. =P snäll dotter han har :D hehe. Efter stan åkte vi och handlade och sen hem bara för att ta det lungt. och så ville ju han spela med:P snäll som jag är så fick han spela i ca 3-4 timmar. Sen var det dags för Robinsson Karibien och de ville ju jag se så det såg vi, och efter det var det paradise hotel XL och det kan man ju bara inte missa.. eller vad säger ni ?  Gick och la mig ganska tidigt tror kl var ungefär halv tolv eller något sådant.. somnade som en stock. Förstår inte varför jag är så trött om kvällarna, har blivigt iaf. innan kunde jag ju sitta uppe hela nätterna så jag har nog lyckats vända tillbaka mitt dygn. Och tur är väl det för det är inte kul när man somnar vid ca kl 2 och så ska man upp kl 6 för att jobba. Man är inte direkt pigg på att gå upp då. iaf inte jag som inte är en morgonmänniska..

Idag söndag SKa jag snart dejta tvättstugan.. YES!! Eller inte.. men gubben började klaga på att de var lite tomt på klädfronten så de är väl bara att gå ner och tvätta då, tur att de fanns tid idag då:P Sen efter tvätten ska vi ut till Gillberga för att kika film hos Calle Balle.. så det blir en myskväll=) hoppas bara att det är varmt och skönt hos honom, sist vi var där var det inte det. Hans värme grej har ju pajat.. men då är det tur att han kan elda. det blir nog mys ska vi se..


Nej nu ska jag gå och förbereda tvätten som ska tvättas och sen ska jag nog ge mig på att byta gardiner.. :P

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: carlbrutal

jag ska ha öppna fönster hela dagen, tills ni kommer! ;D ska vädra ;)?! hahaha hihihiii....

2010-01-24 @ 14:00:11
Postat av: Anonym

haha, tack själv för stunden på stan alltid kul att ses ! Ja shit va mkt rea, fan trodde inte vi skulle få tröjan för 50 kr ju :P <3

2010-01-25 @ 17:56:24
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0