Lördag den 30 Januari 2010

HALLO!!!!
Lever nI? Lite dåligt på komentarer märker jag, så då kan man ju undra om det är någon som läser????

AJa, HAr nygligen haft sönder stolarna till vårat gamla matbord och kört de till tippen. Satt i nästan över en timme med att försöka få ut skruvar ur borden men gav upp. Det gick bra ändå så nu ligger de på tippen och ruttnar.. Så skönt att slippa det. Det nya är så himla fiiiiiiiiiiiint =P ÄLSK står och håller på att sätta ihop alla stolar, han har satt ihop två st av frya.. håller på med den tredje nu. Calle Ballle sitter och nörjar musik bredvid mig och jag sitter här, och skriver. ska snart hjälpa älsklingen.. Idag/ikväll vet jag inte vad som händer, ev dra till någon fest men känner inte riktigt för att festa idag, ska ju jobba 13 timmar imorgon.. =/ seeeeegt, vill inte men måste väl. Bara att gå upp och le och se glad ut.

Nej usch vad jag fryser. Snart blir det ett skönt baaaaad.. =)
Det gillar vi =)

Nej nu ska jag kila..

Ha en trevlig lördag om jag inte skriver något mer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0