...

Då har man kört iväg grabbarna så de får leka av sig lite gran, fast inte allt för mycket bara Andreas.. JAg är fylletaxi ikväll så om någon vill någonstans är det bara att ringa.. =P haha Ska hämta pojken iaf sen när han ringer och vill hem.

Har tittat på robinsson, helt rätt tycker jag att Hans vann, iaf om man gemför med dom som det stod imellan, men hellst ville jag att Mats skulle vinna. men det blev bra med Hans oxå.

Just nu väntar jag på att Paradise hotel XL ska börja.. Och hoppas på att älsk ringer inom en snar framtid så jag kan hämta honom. måste lägga mig rätt så tidigt eftersom jag ska upp och jobba imorgon, börjar 6.45-20.00 segt som fan men hoppas på att dagen kommer gå fort. Har ju iaf en timmes rast så då får jag vila lite. och lyssna på musik. Så jag får inte glömma att ta med mig min mp3..  får lägga i den i jackan sen så att jag inte glömmer den.

Nej nu ska jag kika runt på lite bloggar innan Paradise hotel XL börjar..

Sov så gott sen..

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag träffade allt din pojke på krogen ;)

2010-01-31 @ 13:44:47
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0