...

Snart är jag färdig med tvätten, var nyss eller ja för en stund sen nere och slängde in sista maskinen, fast den får torka uppe i lägenheten för tvättiden går ju ut om en halv timme..  snart ska man väl få lite mat i magen oxå hoppas jag.. bara gubben kan börja med det någon gång, jag tänker inte göra det efterosm jag tvättar.. man ska ju ändå dela upp saker när man bor ihop, inte ska en behöva göra allt. det tycker inte jag är rätt. Så idag strejkar jag för att laga mat:P haha så nu är det bara upp till honom.

Nåja nog om detta.
Var hemma hos mamma på en kopp kaffe. Tog några lakan som inte ska användas så nu har jag lite mer till när vi får natt gäster och så.. alltid bra att ha och lika bra att ta för annars så ska de ju kastas då kan man lika gärna passa på. sen fick jag en massa diskhanddukar oxå. har ju typ inga alls så fick säkert en fem sex stycken av mamma som hon annars skulle ha slängt iväg, då kan lika gärna ja ta dom. hon har ju massor och jag har typ inga alls. och det är ju alltid bra att ha, sånt som går åt.

Efter koppen kaffe hemma hos kära mor åkte jag och handlade till willys. efter det var det hem till tvätten igen och nu sitter jag här och väntar på maaaaaaaaaat :D:D:D som gubben snart ska börja med:P skönt att slippa laga mat för en gång skull. och snart ska man ner till tvätten oxå.. inte för att det är någon efter oss men man vet ju aldrig. men tänkte att de kan gå få lite till där nere så går väl ner typ om ca 30 min.

Nej nu ska jag kolla runt lite på några bloggar innan det är dags för att gå ner till tvättten..

Sen ska vi äta och sen ut till gillberga på filmkväll.
Så detta blir nog det sista inlägget för ikväll. Eftersom vi kommer hem runt 12 tiden ikväll och då är det sängen på en gång eftersom jag börjar jobba kl 6.45 imorgon bitti. måste ju få lite sömn innan det är dags för jobb.

Nej nu ska jag kila.

Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0