Torsdag den 11 Februari 2010

Godmorgon..
Vaknade första gången vid tjugo över 8 men tänkte lite mer kan jag sova.. Somnade om och vaknade vid nio. Då gick jag upp, var ju hyfsad pigg och är det fortfarande.. =)

Igår var jag hemma hos päronen en stund, min bror var även där så det var kul att träffas, är ju inte varje dag direkt som man träffar honom. =/ tråkigt nog. skulle låna bilen eftersom jag jobbar kväll idag och vet inte varför inte Andreas kunde hämta mig, han kanske hade någon match eller så. nåja.. jag börjar jobba 13.30 men börjar dagen med ett möte, ett apt som de så fint heter.. tror att det skullehålla på till kl 15.30 så då hoppas man att kvällen kommer gå fort.. =)

Igår blev jag inringd på morgonen och dom frågade om jag kunde jobba dag istället för kväll, så jag var på en annan avd igår och jag var skit nervös innan men det gick ju hur bra som hellst.. =) det var kul att prova på att jobba på en annan avd.. så det kan jag tänka mig att göra igen.. =)


Nej nu tror jag att jag måste vattna mina blommor.. dom ser ut att vilja ha lite vatten. =P

ses
Pusss på er


"Emelie gumman, jag tänker på dig och finns här för dig när som helst. Du kan ringa mig dag som natt. Jag älskar dig gumman. Du betyder så mycket för mig och vill inte se dig ledsen.. <3  I love you girl !! "

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack helen! det betyder så otroligt mkt att veta att du finns där för mig hela tiden, önskar allt vore bra, önskar de slapp bli såhär bara :( TACK !!! JAG ÄLSKAR DIG <3

2010-02-11 @ 11:40:21
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0