Tisdag den 9 Februari 2010

Ja ush vilka dagar dessa dagar har varit..

Säger bara uch uch uch, önskar ingen detta

Vaknade natten till fredag att jag hade sura uppstötningar så jag gick upp för att ta en tablett mot det.. Mådde illa så tänkte att de går väl över snart, det brukar det ju göra.. men nej detta gick inte över och det gick inte att somna om. Jag var ju skit trött och ville bara sova.. Men jag fick gå upp och gick in på toaletten.. där jag spydde efter några minuter.. Andreas kom och frågade vad jag höll på med så såg han att jag hade spytt och sa.. DU, du ska nog inte gå till jobbet idag.. efter ett tag hade jag lungat ner mig och gick till sängen igen.. sen var det bara att springa fram och tillbaka till toaletten varje halvtimme.. sådär höll de på fram till kl ett på dagen. Sen gick det tre timmar imellan.. på lördagen var jag helt fri från de där men min kropp var inte ok. Mådde så himla dåligt och hade ingen ork alls. kunde knappt gå från  soffan till toaletten utan att de blev mörkt för ögonen.. uch, jag var jätterädd att jag skulle svimma när Andreas var på jobbet.. Eftersom jag då var helt själv. Ingen som kunde hjälpa mig. 

Men han var snäll och åkte och köpte blåbärssoppa och cola till mig innan han åkte till jobbet. Så det var jättesnällt. Tack älskling =) Tack för att du finns och ställer upp.

Men nu efteråt har jag jättesvårt att äta mat och laga mat, idag har det gått ann men igår gick det knappt.. mår illa bara jag tänker på det..  =/ inge kul.


Idag är jag ledig. Så jag körde älsk till jobbet imorse för att jag skulle vakna till liv lite tidigare.. men sen när jag kom hem la ja  mig i sängen igen och vaknar av att någon ringer på dörren. Trodde att det var i min dröm men de var det inte.. Stod en dam/tant utanför som skulle fixa något med vårat bredband..

haha de första jag trodde hade hänt var att någon bakat in  i våran bil så sprang och tittade till bilen först.. men den var orörd..

Nej nu ska jag öppna diskmaskinen som står och tjuter och sen måla naglarna =D sen så småningom ta mig till solariumet.. =P Måste ju få färg iför lördag =)

Ses pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0