Tisdag den 2 Februari 2010

Ja Godmorgon på er. Ja för nu är det ju verkligen godmorgon, klockan är inte mycket mer än halv 8 och jag är vaken, vilken grej, nej jag ska inte jobba idag. Jag är ledig. Då kanske ni undrar vad jag då gör uppe denna tid på dygnet.. Av denna enkla anledning att jag körde A till jobbet. Varför? För jag har inte dirket något behov av att ha bilen idag heller.. =P Var nog för att jag skulle komma upp i tid och inte sova bort hela förmiddagen som jag råkade göra igår.. (vaknade vid 11 tiden)  Ne så tänkte att jag kör honom för då kommer jag upp.

Är ganska pigg. men ändå lite trött, så ska väl bara slappa framför tv ett tag och sen får jag se vad jag hittar på. Skulle vilja åka och sola så får se om jag gör det. Tänkte även att jag skulle gå ut och gå men de är så jäkla halt. Haklade ju till såklart när jag skulle gå ner till bilen. inte så att jag ramlade men jag halkade.. Jag har faktiskt inte halkat så jag har ramlat denna vinter. peppar peppar....

Just nu kikar jag på "vakna med the voice" det brukar jag alltid titta på när jag börjar jobba kl 8 innan de är dags för att dra till jobbet.. då när jag kör A till jobbet och sen hem. Kan ju inte åka till jobbet redan kl 7 när jag börjar kl 8.

Nej hörni jag tror  fan att jag ska sola idag.. om jag inte lyckas somna.. Sen kommer ju en mäklare hit kl 14.00 och ska värdera våran lägenhet.. så man vet hur mycket den har gått upp och så. Eftersom vi har renoverat hela köket och sådär.. rivit en väg bla.. får se vad han/hon säger.. SKa säga att jag är lite nervös inföör att mäklaren ska komma.. =/ ush.. aja hoppas han/hon inte stannar så länge så jag inte behöver vara allt för nervös allt för länge..

Nja nej nu ska jag fortsäta att titta på "Vakna med the voice"...

Men ni får ha de så bra tills jag skriver igen =P

PUss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0