Söndagen den 28 februari 2010


Godkväll

Ja vad ska jag säga om denna helg?
I fredags blev jag inbeordrad till jobbet så de var bara att åka dit och le och se glad ut. Men de gick bra men jisses så stressigt de var där ett tag. sen på lördagen skulle jag ju jobba för Lovisa så de var bara att ta sig upp och iväg. Fast innna de så kom ju Lovisa hit eftersom hon skulle köpa en säng av oss. Så nu är vi av med den.. skönt skönt, nu kanske vi får lite ordning uppe på vinden. Fast vi behöver röja mer däruppe men nu är de lite mer plats iaf.. så iaf efter att dom varit här och hämtat den så var de bara att åka mot jobbet. Väl där går allting bra osv.. Sen när jag kom hem var jag så otroligt trött.. Älsk ville ju  mysa lite och se film men jag orkade inte se klart hela. Så gick in till sängen. Och somnade.. skönt var de och imorse fick jag verkligen sova ut. Gick inte upp förens vid elva.. Så himla skönt att sova tills man vaknar.. Så under dagen har vi tvättat lite och jag har tagit ett varv med damsugaren fast de skulle behövas göras igen men får göra de imorgoon. Sen åkte vi och handlade lite mat osv.. Så vi bestämde oss för att göra hemmagjord pizza. Blev skit gott . . och gissa om vi är mätta.. De är bara förnamnet. men nu finns de kvar så man kan ta av till matlåda och så sen.. gott gott men vilket tid de tar. FÖrst ska man göra degen och sen ska den jäsa i en timme och sen ska man göra klart pizzorna och sen in i ugnen med dom.. de tog tid men sååå gott de blev. Så tog vi varsin cider till maten oxå =)  ja men på en söndag får man =)

Snart så kommer emelie förbi en sväng sen är de en lugn kväll som väntar. Med massa mys och film. De är väl någon bra som går ikväll??

Ne nu ska jag pussa lite på min sockertopp innan dahlen kommer hit <3

PussPussPåEr.. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt du är! tack för att ja fick komma :D de är skönt att prata ut sig lite <3

2010-03-01 @ 17:57:38
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0