Onsdag den 3 Februari 2010

Goddag på er läsare!
Hoppas att allt är bra med er?

Jag har nyss kommit upp från ett skönt bad, blev lite kuren när man tittade ut och ser att de såklart snöar ute. Har det inte varit nog med snö för iår? Det känns som att vi aldrig kommer att bli av med denna snö. Nu vill man ju att det ska börja bli lite vår, få lite vår känsla. När man går i affärer och ser att vårkläderna redan börjat komma in känns våren så otroligt lågt bort.. VILL INTE HA MER SNÖÖ.. det räcker nu.....!!!!!

Iaf igår innan det var dags att åka och hämta älskklingen så tog jag mig till ett solarium. Har aldrig solat på detta stället innan men guud så flott det var. Och vilka solarium sen då.. rena lyxen ju. DÅ kan man nästan tycka att de var vart priset.. ( 80 kr för ca 20 min )  men med tanke på resultatet så var det nog värt det. Min kropp är iaf i behov av lite hudkräm så jag ska väl ge den det.. Synd bara att ingen kan smörja in min på ryggen för de går ju inte så himla bra att göra det själv. Får väl be älsklingen om hjälp med det sen ikväll när jag kommer hem från jobbet.. För jaa jag ska jobba idag.. 16.30-20.30 Säger baara SKÖÖÖNT att det är en kort tur och att jag bara har korta turer denna vecka.. torsdag och fredag jobbar jag 8.00-12.15 så om min kropp tillåter och har återhämtat sig lite så tänkte jag sola på fredag efter jobbet.. eller ja måste ju hem och skrubba innan men innnan jag hämtar min darling..


JAg trodde att detta inlägg skulle bli längre med detta babbel men ack vad jag tog mig fel.

Måste snart avsluta detta inlägg för min kropp vill ha hudkräm och min magen vill ha MAAAAT!!!

Puss på er

Ha en bra dag/kväll..

jag ska försöka att ha en..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0