MysFredag

Jag gick hem till päronen för att hämta bilen, blev kvar där på kaffe och en massa snack. Blev kvar där till efter fyra, då gick jag ut till bilen och skottade fram den. Sen tog jag en tur med den eftersom den har stått sen jag hade den sist och de är inge bra om man bara kör en liten bit. Viktigt så att den blir varm osv.  Så jag åkte en sväng och sen åkte och handlade..

Efter de åkte jag hem där Älsklingen väntade, så vi lagade lite mat och åt. eller vi, det var snarare jag som lagade mat. Det blev Tacos.. =) gott gott gott..

Nu ska vi titta på let´s dance och vi har fått en gäst till våran förvåning... CalleBalle har hittat hit..

Nej nu ska vi fortsätta att se let´s dance i ca en halv timme sen blir det hockey.. eller hokey som Calle skrev.. Calle kan inte stava.. =P

Ha en trevlig kväll för de ska jag ha.. Men en massa mys <3

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0