Måndag den 1 Februari 2010

Vad Fort hela Januari har gått, det har bara susat förbi tycker jag. Helgen var varit lung för min del, har ju inte mått någe bra varken i magen eller psykiskt.. och gör de inte nu heller men de får väl gå, Magen börjar bli bättre nu iaf.. så på onsdag får jag gå til jobbet. Tänkte att jag skulle just GÅ till jobbet oxå, om det är lite bättre väder. Men de ska nog gå. Hoppas bara aatt älsk kan hämta mig då sen när jag slutat jobba, för har ingen lust att gå hem sen när man slutat jobba. Lär ju ta ett tag och inte vill man komma hem allt för sent när man ska jobba morgon dagen efter.. Nej de är ingen hit de. Fast kan vara skönt med lite luft men de lär jag ju få när jag går till jobbet. 

Nog pratat om jobb, ett jobbigt kapitel just nu så inge mer jobbprat för tillfället. 

Just nu väntar jag på att Emelie gumman ska komma hit och hålla mig sällskap. Ska färga hennes hår oxå:P haha emelie du vet inte vad du har gett dig in på .. haha nej skojja bara. Så jag har tagit mig en dusch och småplockat undan lite grann. Ska bli spännande vad hon säger om vårat nya köksbord som vi köpte i lördags, jag bara älsssssssssssssskar det =) så sjukt fint. Var jätteskönt att bli av med de gamla skitbordet. ush för det. 

Annars vet jag inte riktigt vad som mer händer idag. ska väl skicka ett sms till älsklingen på vad han ska handla med sig hem efterjobbet eftersom det är han som har bilen, då får han handla.. rätt ska vara rätt. 

Nej nu ska jag inte sitta och bara babbla en massa skit. ska kika runt på lite bloggar innan EMelie kommer hit..

ha de så bra
PUsss  

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman, håret blev kanon bra ! tack <3

2010-02-02 @ 11:26:35
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0