...

Nu har jag kommit hem från jobbet, har tagit mig en dusch så all gamlings lukt har åkt ner i avloppet. Blev fruktansvärt trött helt plötsligt.. så funderar på om jag ska gå och lägga mig snart..

Älsklingen tittar på OS och de är jag ju inte ett dugg intresserad av så inge kul de inte.

Börjar få lite lätt huvud värk igen oxå så de kanske är bäst att jag lägger mig tidigt ikväll. Har ju bytt tur imorgon så jag jobbar dag istället för kväll. Vet inte om jag har skrivit de i något tidigare inlägg.

Jag och Andreas har ju varit tillsammans i fyra år imorgon <3 så vi har bokat bastun och ska dricka lite gott imorgon =) äta lite god mat med. Ser fram emot morgondagen =) Massa mys <3


Ne nu ska jag kika igenom några bloggar som jag följer sen borsta gaddarna.. =P

Sov så gott

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0