**

Jag börjar undra hur denna dag ska sluta, Först kommer jag på postgubben när han står och bläddrar i en tidning som han sen släpper ner i brevinkastet.. Sen när jag kommer ut från duschen så ser jag en herre som är utanför vårat fönster. ja där stod jag i handuk bara och visade en del delar av min kropp som jag inte ville. Och då ska ni veta att vi bor på tredje våningen.. Det visade sig att han höll på att ta bort istapparna som bildats på takkanten. Det är ju jättebra att dom tar bort de så inte någon får en såndär i huvudet. men hallå. Man behöver inte stå och glo in i en lägenhet. när man ser att någon är hemma. För han kan ju inte ha missat att tv:n var på.


Jag bara hoppas att resten av dagen går bra och att inget annat händer..
Bara för det så kommer de säkert att hända saker hela dagen.. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0