*

Nu har jag äntligen tagit tag i damsugaren, de var verkligen på tiden. Men inte är de kul att städa inte. Sen har jag vikt in tvätten och så så nu är vi av med det oxå. Tvätt är inte roligt. Först ska man tvätta tvätten, sen ska man torka den och sen ska man vika ihop allt och lägga de på sin rätta plats. Inge kul alls. Men nu är de gjort iaf och jag slapp tvätta denna gång, de var Andreas snäll och gjorde =) Tack älskling <3

Nu är det bara en massa små plock kvar men de orkar jag inte göra nu. De gör jag allt eftersom.. snart ska jag iaf få lite mat i magen hoppas jag..

Sen bara slappa inför jobbet..

Men nu ska jag iaf måla mina naglar hann inte göra det innan :P bara ta bort de gamla..

Hörs..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0