*

Sådäär nu har mina blommor, dom få jag har iaf fått lite vatten och lite växtnäring. Så hoppas att dom piggnar på sig. Tänkte ev åka och se om jag hittar lite fler blommor men inte idag. Hinner inte idag. får se omjag gör det imorgon. skulle behöva plocka lite här hemma oxå. får se hur långt jag hinner idag innan det är dags för lunch och sen mot jobbet. Lär nog plocka lite medans jag väntar på att potatisen kokar sen för de är så tråkigt att bara sitta och vänta, då går de mycket fortare om man gör något under tiden..

Nej nu tror jag att jag ska plocka in den rena tvätten. De som är såååå roligt. NOT!!




Återkommer säkert innan de är dags för att dra vidare mot jobbbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0