***

Hörni, jag har kommit på en sak.. egentligen, varför ska jag åka och sola? det kostar 80 kr för 20 min, det är inte klokt vad dyrt det är, jag är egentligen inte i behov av att göra det. Det är väl bättre att jag lägger de pengarna på något annat. Så säger jag nu men sen om några veckor kommer jag vilja sola igen och då får jag väl göra detdå men det är bättre att när jag verkligen vill att jag gör det då istället för som idag. typ tvingar iväg mig för att sola, så ska det inte vara. Då lägger jag hellre dom pengarna på något annat som jag har mer användning för. Som vågtången.. den ska jag köpa idag. men de gör jag nog efter att jag har hämtat  upp andreas eller kanske innan, får se. ev så gör jag det innan.

Så NEJ jag ska inte sola idag.. =P . Vist jag vill vara brun och ha en fin färg fast å andra sidan så bor vi i Sverige, det är nog inte meningen att man ska bara brun året om. Utan de är nog meningen att man ska sola och så på sommaren.. om det vore annat skulle vi ha varmt året om.


Bla bla bla..... orkar inte. Suck

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj kostar de 80 kr?? haha sådär har aldrig jag tänkt! :P

2010-02-09 @ 23:34:36
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0