**

'kom just på att jag och Andreas pratade om igår att ev slinga mitt hår idag =) hoppas hoppas att vi gör det och hoppas att det blir bra. Sen måste jag hitta något att ha på mig tills på lördag. Men kan bli lite svårt nu eftersom jag jobbar två kvällar efter varandra.. hade hellre jobbat dag så hade man kunnat gå och titta efter något med Andreas som smakråd på kvällen när han slutat jobba. men får se om vi gör det med ikväll eller så får vi helt enkelt göra det på fredag. Och om man inte hittar något då får man väl i värsta fall gå upp så att man är utanför tunapark på lördag när det öppnar.. men jag vill gärna få det gjort så fort som möjligt.. får väl höra av mig till linis och höra vad hon ska ha på sig.. =) tror jag gör det, tycker det är så svårt med kläder, speciellt när man inte riktigt vet vad det är för folk som kommer så man vill ju vara finklädd fast inte för fint klädd, alltså inte fest klädd, typ krogen klädd..

ne nu blev det för invecklat..

snart dags att göra sig iordning för att dra ner mot stan sen till solariumet.. =)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0