...

jaja snart ska man gå ut i detta underbara väder.. NOT!!
Vill inte gå ut i de kalla och vill inte jobba =/ men måste väl. Bara att gå dit och se glad ut..

Suck..

jaja, är ju inte så länge jag behöver jobba iaf..

Hoppas bara att jag hinner till jobbet i tid men de tror jag att jag gör.. =P



Tur iaf att jag har min underbara pojkvän, vad skulle jag göra utan honom, han betyder så otroligt mycket för mig och peppar mig i dom lägen som behövs.. Jag är så otroligt glad att jag träffade denna kille/man.. Är så glad att jag får träffa honom varje dag och får den kärlek jag behöver. Kramar och pussar. Blir omhållen när vi ska sova och en godnatt puss.. Tänk  att så lite kan betyda så otroligt mycket för mig.




JAG ÄLSKAR DIG ANDREAS!! DU GÖR MIG STARK!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0