...

Överdrev kanske lite när jag ska att jag skulle dricka en liter vatten till jag börjar jobba (på ca tre timmar) har nämligen redan druckit mer än hälften så de lär kanske bli två liter iaf.. Vi hoppas på det. Måste dricka vatten och mäta hur mycket jag dricker eftersom jag är så dålig på att dricka och blir då yr och svimfärdig.. så får pimpla vatten som en annan pimplar sprit :P hah nejdå..

Ska nog vila huvudet en stund från datorn för det gör lite ont känner jag. Vill inte jobba med huvudvärk.. Det är absolut ingen hitt.. suck för huvudvärk, om de inte ger sig får jag väl ta en ipren, får väl ta med mig i fall att..

Nej nu ska jag kika lite på tv och vila huvudet..

ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0