Den 19 februari 2010

Igårdagen var hur underbar och mysig som helst. Det var jätteskönt att Basta, de måste vi göra fler gånger, vi gör inte de så ofta men de är nog för att man måste boka nästan en vecka innan för att få en tid. De var bara rena rama turen att de fanns en ledig tid igår, fast jag såg ju de i onsdags så vi bokade den då. Men innan vi Gick ner till bastun så åt vi god mat, det blev potatisklyftor och kottletter.. Mycket gott. Sen tog vi med oss lite att dricka ner ti bastun och satt där =)

Innan jag åkte och hämtade Andreas på jobbet så åke jag hem till mina päron för att låna en film. Så efter batun igår så såg vi Arn. Den var riktigt bra.. Efter filmen gick vi och la oss,  vi var så himla trötta så de var lika bra de. Bättre att lägga sig i sängen på en gång än att  somna på soffan. Då får man ju ändå bara ont i ryggen.
Tror att jag somnade nästan på en gång näär jag lagt mig i sängen..

Idag är det fredag, vilket de flesta ser fram emot, efter som de är helg. Men jag ser inte fram emot denna helg. Det är min jobb helg.. =/ Tråkigt.. tänk om man slapp jobba helger..


Nej nu ska jag softa lite och titta på tv och samla ork till att gå hem till mamma och pappa för att hämta en bil..

puss

Kommentarer
Postat av: Bea

Ledig helger får man vara om man studerar till lärare! Längtar till mina studier är färdiga om 4½ år så jag slipper plugga på helgerna!



/Bea

2010-02-21 @ 22:00:58
URL: http://violitetill.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0