den 18 februari 2010

Idag är det en mycket speciell dag, Jag och Andreas han nämligen varit tillsammans i fyra år idag. Jag kommer fortfarande i håg när du var påväg till mig när vi skulle träffas för första gången, de första orden du sa till mig när du klev ur bilen och kramade om mig. Jag minns hur mysigt och hur trygg jag kände mig i din famn, Hur mycket jag trivdes i din närvaro. Jag minns hur orotrligt jobbigt det var att ha ett distansförhållande och hur himla ledsen jag blev varje gång vi skulle skiljas åt. Hur tårarna började rinna och att jag bara ville hoppa av/på tåget när de rullade iväg. Hur tomt det var första nätterna efter att du hade åkt hem i sängen när man skulle sova. Ingen som höll om en, inga kramar och inga pussar. Jag vet hur himla lycklig jag var inför varje gång jag skulle få träffa dig. Hur jag bara ville springa och hoppa upp i din trygga famn på tågstatioen.

Jag minns hur glad jag var när du flyttade upp, hur skönt de skulle bli att få träffa dig när jag ville, sova med dig oftare. Inte behöva vara ifrån varandra så länge. Att få spendera varje helg med dig och få sova med dig mitt i veckorna.. det var underbart att ha dig så otroligt nära.

Idag fyra år senare bor vi ihop sen två år tillbaka. Vi har en lägenhet tillsammans och jag bara älskar att få somna bredvid dig varje kväll och vakna upp bredvid din sida varje morgon. Jag älskar att få en godnatt/godmorgon  puss av dig. Du finns alltid vid min sida och de är jag så himla otroligt glad över. Du stöttar och tröstar mig när jag är ledsen på ett så otroligt bra sätt. När jag vill ha en kram får jag det. Ibland kan en kram betyda så otroligt mycket. Jag älskar att vara i din famn, om jag fick bestämma så skulle jag alltid vilja vara i din famn för där är jag trygg. Du är den bästa människa som jag har träffat och jag vill alltid leva ett liv med dig. För jag älskar dig av hela mitt hjärta och de jag känner för dig har jag aldrig kännt för någon annan. Du får mig att må bra och du får mig att le.

Jag har svårt att beskriva i ord hur  mycket jag älskar dig. Jag vill alltid vara vid din sida och bilda en familj med dig. Du skulle bli en utmärkt pappa. En trygg pappa och de vill jag att mina barn ska växa upp med. En Pappa som dom kan känna sig trygga med. För om jag känner mig trygg med dig kommer våra barn oxå att göra det.

Jag ser ljust på våran framtid tillsammans!! <3

Andreas Collin, JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA

// Din Helén Föralltid <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis min underbara vän!! <3

ni är såå fina tillsammans!

2010-02-18 @ 16:50:23
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0