den 17 februari 2010

Godmorgon på er.. fast nu ser jag att klockan är rätt så mycket så de blir väl "Godförmiddag" =)

Igår var de ju semeldagen, åt ni några semlor? Eller ni kanske inte tycker om semlor? 

Jag jobbade sen var jag bara hemma och myste med Andreas hela kvällen, Var bara en sväng till Tuna Park för att köpa semlor och köpte även en tröja på Gina för ett av mina presentkort. Måste ju göra mig av med dom :P nu har jag ett kvar på ungefär 200 tror ja de var.. 

Idag har jag inte några planer alls, ska nog bara ta det lungt innan det är dags att jobba, jag är ju den så kallade springturen idag så jag jobbar inte så länge.. (16.30-21.00) Springturen menas att jag springer till tre olika ställen och hjälper till att lägga folk osv.. 

Så ikväll jobbar jag med Lovisa så då lär de väl bli smörgåsrån och te antar jag =) 
Trivs som fisken i vattnet att jobba med henne, hon ska ha med sig två st filmer till mig idag oxå =) bla prinssesan och grodan =P någon som har sett den? jag kan tänka mig att det är rätt så rolig.. 

Ne nu ska jag måla mina naglar =) 

Puss på er  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0