den 13 februari 2010

Goddag!!
Hur mår ni alla läsare?

Själv mår jag bara bra, ska på 50 års kalas idag så håller på att gör mig lite smått i ordning, blev nyss färdig med håret så nu är det bara lite smink som ska till och sen kläder. Blev lite pep när pappa ringde och sa att jag ska köra hans Ssangong ut till festen/kalaset. Det är ungefär 3-4 mil dit ut så då måste man ju åka med säkerhet. Har aldrig fått köra denna bil innan och trodde att jag aldrig skulle få göra det heller men där tog jag fel. Fast jag tror att mamma har en del till detta att göra oxå så tack mamma :P känns soft att han litar så pass på mig. Men varför skulle han inte göra det, jag har snart haft körkortet i ett år och inte krockat eller något alls. Jag är en skötsam tjej i trafiken.. =P

"det pappa inte vet mår inte pappa dåligt av"

haha nej då.. men jag är skötsam. nu är klockan snart tre och snart ska vi ge oss av hem till mamma och pappa. Vi ska vara där vid halv fyra tiden.

ne jag skulle bara tala om att jag lever..

nu ska jag kila igen..

Men ni får ha en bra dag/kväll..

Puss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0