Arg, irriterad och ledsen

Det är bara en del av alla känslor som flög upp inom mig idag när jag pratade med min mamma. När hon berättade vad som hade hänt blev jag så jävla arg.. Hur FAN kan man göra så mot en annan människa.. De är för helvete en människa som du tar hand om och vårdar.. Bara för att denne är sjuk så betyder inte det att du får behandla denne hur du vill. Denne person är en människa precis som du är och denne är lika mycket värd som du!! Hur hade du själv känt om du hade varit i denna situvation som du sätter oss i och framför allt personen som du har gjort så illa..? Jag skulle gärna vilja träffa dig och fråga dig hur du tänkte.. om du ens tänkte över huvudtaget..

Nej fan jag är så arg, irriterad och ledsen just nu.
Jag hoppas bara att denne person blir bättre och kämpar på. För jag älskar denne person. Jag vill inte tala om vem de är eftersom de är en väldigt nära person till mig som jag älskar och som alltid har funnits i mitt liv.

Jag älskar dig!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter inte bra! vi snackar om de imorn gumman <3

2010-02-22 @ 23:07:29
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0