26 Augusti 2010

Hallo :)
Hur är det med er?
Idag är jag ledig, skönt :) dock så är det tråkigt väder ute, mulet :(
Vet inte vad jag ska hitta på idag, funderar på att ev gå till Tuna Park, kanske ta med sig mamma om hon inte har något annat för sig. Har sett en jättefin tunika på Gina som jag vill ha, sen har jag även kollat ut ett par Boots som jag vill ha :) Men får se vad plånboken tillålter.

De är väl ev de som händer idag, annars bara ta det lugnt.
Är ledig imorgon oxå :)
Men ska jobba lördag och söndag.
Hoppas att de kommer gå bra.



Saknar dig Emelie, vill att du kommer hem nu så vi kan ta en fika och prata en massa. För det behöver jag verkligen nu!!



Ska nog snart börja göra lite lunch, sen ska jag nog ringa mamma :)

Pusss

Kommentarer
Postat av: sarah

vad kostade din?;) ja juste :D den du köpte på börjes

2010-08-26 @ 14:44:46
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Anonym

är hemma nu!!!!!!! :D

2010-09-03 @ 21:00:58
URL: http://emelie.dahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0