den 8 april 2010

Godkväll på er =)
Var några dagar sen som jag skrev, vi har iaf kommit hem från Småland och vi jobbar och sliter som vanligt, eller jag har varit ledig nu i två dagar men jag ska ju jobba hela helgen med så.. Ser inte direkt fram emot de hade hellre  varit ledig men jag ska inte klaga, ska vara glad över att jag har ett jobb och de är jag =) Skulle inte klara av att gå hemma hela dagarna.. nej nej de blir jag för rastkls av. Men vet att de inte är lätt att få ett jobb i dagsläget.

Fick min skatteåterbäring idag och jag kan bara säga YEEEES =) fan vad mycket jag kommer få tillbaka, mycket mer än vad jag trodde. Vill inte skriva ut hur mycket men massor =P
Så idag är det en väldigt bra dag =)
Köpte en triss och vann på den med så de är nog min tur dag idag =)

Neej nu ropar Andreas på mig så de är bäst att jag går och lägger mig..

Sov så gott

puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag köpte 2 trisslotter precis innan dig och vann inte på någon av dom..

2010-04-09 @ 13:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0