den 25 april 2010

Hej =)
Pigg och glad, lååångt ifrån.. är trött som sjutton och har en såån underbar mensvärk. Hopppas på att de blir bättre snart. Just nu sitter jag här och väntar på att Andreas ska spela klart sin hockey match, på ps3:an sen ska vi åka mot jysk och kika om de har några bra korgar som man kan ha till förvaring. Behöver nämligen några.. Har lite dåligt med förvaring för vissa saker.. Sen behöver vi handla med, för ja toapappret är snart slut. Att de går åt så mycket, men de beror ju helt på vad man köper för något med. Sen ska vi handla lite, får se vad de blir för mat idag, jag tänker iaf inte laga mat men om jag känner min älskade rätt så blir de nog jag iaf.. Men man kan ju alltid hoppas på att han gör de.. =P

Vi kom ju hem från Ullared igår, och gisses så mycket grejer vi hade med oss.. mamma och jag vi satt trångt där bak, men hem kom vi med allt. Jag sitter gärna lite trångt bara vi får hem allt. De är det viktigaste.. Men blev lite förvånad när jag kollade på min lista, för vet ni? Jag handlade inte allt som stod på min lista och handlade inte alls mycket utöver listan heller. Så de var bra gjort av mig. Jag kollade inte ens på skor =O de mina kära vänner är väldigt konstigt för att vara jag.. Sen när jag kom hem så rensade jag ur allt ur garderoben de som jag inte ska ha kvar och så så de har jag varit iväg och slängt till Myrorna tror ja, eller om de var röda korset. Men jag trodde att jag skulle få ihop mycket mer än vad jag fick men nej. Fick bara ihop två st påsar..

Jag är iaf mycket nöjd över Ullareds resan och ser redan fram emot nästa =)

Nu ska vi snart åka..

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0