22 april 2010

Hej !
Idag mår jag bättre, har varit hemma hos mamma en sväng och  förberätt (stavas de så??) inför morgondagen. VI gick till systemet och till Coop och handlade lite, så nu är de färdigt. Nu ska jag bara packa sen är de klart. Ska hem en sväng till sen till mamma för Lina ska plocka mina ögonbryn.. =) Sen blir de Sveriges värsta bilförare och sen sängen efter det.. Ska ju upp tidigt imorgon och då menar jag tidigt, vi ska åka vid kl 06.00 imorgon, så måste försöka somna tidigt ikväll.

Nu snart ska jag börja laga mat till mig och en hungrig andreas.. sen bär de av hem  till mamsen..

Får se om jag återkommer senare ikväll annars blir de ett inlägg när jag kommer hem från Ullared.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0