21 april 2010

Sorry för dålig uppdatering men har jobbat över helgen och sen har jag blivit sjuk, stod ut att jobba två dagar men har varit helt slut efter detta så idag gick de bara inte, hörde inte ens när andreas gick upp imorse. Sov så himla hårt. Och har gjort hela dagen i soffan.
De är nu fram emot kvällskvisten som jag börjar bli någelunda, vill träna lite på crostrainern men tror inte att de är någon vidare bra idé just nu. Får göra de imorgon om jag mår bättre.

Nu har jag iaf finslipat listan in för Ullared på fredag. Fan vad jag har sett fram emot detta =) Läängtar..

Just nu tittar jag och andreas på ishockey, HV71- DIF. HV71 leder med 1-0 efter första period. Hoppas hoppas hoppas att dom taar hem detta.

Har nog inte så mycket mer att berätta..
Men de lär jag väl ha efter att jag kommer hem från Ullared..

Vi åker på fredag vid kl 06 ungefär =O huuur ska jag orka? Får ta med en kudde och vila på mamma.. =)
Fan jag är peppad till  max =) Det ska bli sååååå roligt..
Vi kommer hem någongång på lördag..

Ne nu börjar andra perioden så ska fortsätta att titta..
Sen bada
Sen soooova..

Ha en trevlig kväll..


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0