2 april 2010

Goddag=)
Nu har Tyke, hunden blivit klippt och fin. Han fick lida i hela två timmar. Stackarn men fin blev han. och glad blev han när han gick gå sen.
Klippte även mig själv lite.. Eller inte klippte utan tunnade bara ut håret en aning. Märkte sen att pappa måste klippa min lugg så den ser bra ut nu ser de hemskt ut.. Har ju bara sparat ut den och inte gjort något med den men nu måste man klippa den en aning.. ska fortfarande spara ut den..

Om några timmar ska vi på Hockey, hemma match =) vilket ös de kommer vara..
Sen ska vi väl bara njuta av vår ledighet, ryggen börjar bli bättre för varje dag som går.. Skönt de..

ne nu ska jag kila igen, ni vet att de blir glest med inlägg nu när jag inte har min dator med mig, tyckte att den kan få stanna hemma. Men ska försöka att skriva ett inlägg varje dag..

GLAD PÅSK PÅ ER OM JAG MISSAT ATT SAGT DET
TREVLIG HELG =)


PusssssPussss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0