14 april 2010

Är äntligen våren här hos oss?
Jag hoppas på det..

Nu är helgens jobbande över, helgen har varit bra men de är tufft att jobba. Men de går bra och tiden går fort vilket är bra. Har varit helt slut på kvällarna när jag kommit hem så har somnat nästan på en gång, inte så roligt sällskap kanske men jag hoppas att han förstår. I fredags när jag skulle cykla hem så var mitt däck tomt på luft, tur att jag hade med min pumpen så de var ju bara att börja pumpa. Tur att de lagt ventilen bredvid cykeln så de bara var att sätta tillbaka allt. Men kan dom inte roa sig med något annat? måste dom förstöra för andra? Blir så less på de, och nu stod den ju tilloch med inne på jobbet. Så undra jag vem de är som kommer in och HUR dom kommer in.. blir bara så less. Hoppas att min cyklen får stå ifred idag/ikväll iaf.

Igår var jag ledig, eftersom jag jobbat hela helgen. Så jag tog mig hem till mamma och drack lite kaffe sen åkte vi och handlade lite. Sen hem lagom tills att Älsklingen kom hem och laga mat. Blev en myskväll igår och de var skönt. Behövde det.

Just nu väntar jag på att vi ev ska få hem våran crosstrainer (stavning?!?!?)
Andreas skulle ringa innan den kommer. Hoppas vi får hem den idag.
Tänkte iaf att jag skulle vila lite nu innan de är dags att göra nytta igen.

Om jag inte skriver mer idag så får ni ha en trevlig kväll.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0