hemma

Nu har jag kommit hem från mamma och pappa.. hade rätt min bror var där =) kul att träffa honom. Inte direkt varje dag som man träffar honom =( Kommer ihåg när jag var mindre hur ledsen jag blev när han flyttade hemifrån.. =( De var inte kul alls. Jag och min bror har alltid haft en bra och nära relation och det är jag väldigt glad för, JAG ÄLSKAR DIG KÄRE BROR!

När  jag gick hem tog jag en liten längre runda, gick till dagiset och den vägen hem. Skönt att komma ut och gå lite för sig själv och rensa hjärnan, men vad är de igentligen som jag ska rensa hjärnan från? Varför mår jag dåligt? Vet att en del har med jobbet att göra men tycker inte att de borde påvecka mig så att jag blir deppig, för deppig är vad jag har varit sen jag kom hem från jobbet. Och inte har de hänt något speciellt idag heller så vet itne varför jag är deppig, har inte direkt någon annledning till att vara det. Kanske är de så att jag behöver  närhet och kärlek av min Älskling som just nu inte befinner sig här. Han som sa att han inte skulle vara borta hela kvällen, och vad är klockan nu? jo snart 21.10 Jag måste ju sova om ett tag.. Eftersom jag börjar 6.45 imorgon bitti. Inte för att jag har någon direkt lust att jobba imorgon men det är ju sista dagen denna veckan för är ledig fredag, lördag och söndag.. Vet inte riktigt om/hur jag jobbar på måndag men skulle tro de efter som jag är ledig tre dagar.. Får ta reda på de imorgon..

 

Nåja.. vad ska man göra nu då? Vänta på Älsk, ne skulle inte tro de för han lär väl komma sent ikväll med.. Varför ska jag vänta på honom när han inte bryr sig om mig? Eller bryr sig gör han väll klart han gör de men just nu känns de inte som det. Det är ju dessa dagar när jag är deppig som jag behöver honom som mest. Men han är ju kille så han förstår väl inte det.

Finns de något bra på tv ikväll då? Någon som har något förslag?

Får väl ta och kika igenom kanalerna. =P Sen är det dags för sängen.

GodNatt på er.. // Helen


Kommentarer
Postat av: Linn

Tack så mycket för erbjudandet! Men min mamma hann före tyvärr.. :P jag ska få hennes byrå som är likadan.

2009-09-06 @ 17:28:20
URL: http://lyxlirare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0