äntligen

Ja äntligen harmin älskling kommit hem, som jag har saknat honom idag.. =/ så tråkigt att vara utan honom, hur ska jag då klara fem dagar snart? Utan min lilla sötsak. De kommer bli så sjukt tomt. =/ men de är väl bara att hoppas på att dessa dagar kommer gå fort. Så jag får träffa min älskling snart igen. Och sen är de ju bara fyra nätter de var värre förut när de  kunde vara två veckor. så jag ska väl igentligen inte klaga. men de kommer bli jobbigt för har inte sovit utan honom på över ett år så är ju så beroende av honom. Jag får väl krama om många kuddar när jag ska sova..

Jag som tänkte våldgästa mamma och pappa i helgen men mamma ringde och sa att hon är magsjuk så då sket ju de sig. Så de verkar som jag kommer få en låååång tråkig helg. Om jag inte får jobba extra på lördag. Ska prata med samordnaren imorgon om de finns något ledig pass. Annars så får jag le och ha en skön helg med sovmorgon helt för mig själv.. De ska bli så skönt, NOT!! För ingen verkar ju vilja hitta på något heller så får väl sitta här i min ensamhet och ruttna.

Ne nu ska jag änga min tid åt min älskling och invänta IDOL=)

Någon mer som ska se de?

Trevlig kväll.

// Helen

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är nog ledig i helgen så vi kanske kan ses... :)

2009-09-22 @ 21:44:56
Postat av: Linn

De svaret får jag oftast också :P men de är som sagt en liten trygghet att fråga först! haha.

2009-09-22 @ 22:37:11
URL: http://lyxlirare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0