090930

Idag fyller min älskade bror år, Ett stort GRATTIS till dig! Hoppas du får en bra dag =)
Igår tog jag ju ledig eftersom vi var på fotboll imåndags och de blev sent när vi kom hem. Sen tyckte jag synd om vårt främmande som hade varit tvugna att gå med packningen till  tåget. Så då tog jag ledig för att kunna köra dom och umgås lite med dom=)

Efter att jag lämnat och följt dom till rätt spår vid tåget så åkte jag och handlade. Dom åkte med 10.10 tåget.. så tänkte de var lika bra att åka och handla då direkt..

Ikväll ska man jobba igen.. 16.30-21.00 så de är ju inte så länge men bättre de än inget alls. Så ska nog bara ta de lungt innan de är dags för jobb. Tänkte jag skulle ta mig en promenad oxå så får se om jag gör de.. För de är ju rätt så kallt ute.. bara 5  grader när jag tittade. igår blev de som max 10 grader tror jag.. 

Måste komma ihåg att boka tvättstugan oxå tills på fredag,  för de blir ju en del tvätt när man han gäster som övernattar. Fast de är ju mest sängkläder så de ska väl inte ta så lång tid att tvätta de, men gillar inte att tvätta innan jag börjar jobba. så därför får de bli på fredag för då är jag ledig. Kan ju tvätta idag men nej inte innan jag ska jobba, vet inte varför jag inte gillar att tvätta innan jag börjar jobba.. för sen jobbar jag ju lör, sön och mån.. så efter helgen lär jag ju vara något slut. och då är de inte kul att veta att man måste tvätta.
Hoppas bara den är ledig på fredag. Inte för att de brukar vara några problem att få tvättid men ändå.

Nej nu ska jag skicka iväg ett grattis sms till min bror och sen läsa lite bloggar som jag följer..

Ha de så bra =)

//  Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0